Thursday, January 27, 2011

Wah tengoklah fesyen sekarang!!

Aku ni bukanlah BUTA sangat pasal fesyen ni. Ade la sikit2 ilmu pengetahuan nye. HAHAHA. Macam ni guys, tadi, entah macam mana aku tertekan apa ntah main suka hati menggoogle) aku ternampak lah satu fesyen show yang bagi aku unique. Dekat Russia. Pereka fesyen dia bernama Yegor Zaitsev dan apa yang akan kowg nampak yelah rekaan mamat ni yang ala-ala military segala. Nak tengok x? Misti dalam hati kowg nak cakap macam hareeem je.. HAHAHA. Ekceli aku da sebut dulu. Tapi you know, fashion is about creativity, art and free. Cewahh.. Omputeh lak den. Papehal aku taakleh nak cakap pape la, tu hak mamat tu & dia punya sukalah nak wat macam ne kan? Oke2. Enough talking. Kowg usharlah hasil “masterpiece” Si Yegor ni.

Apa perasaan anda selepas melihat ini?

Adakah anda berminat  ?
Macam gaya Lady Gaga dah aku tengok. 

 Untuk laki pong ada! Eh x pakai kasut ke bang?


hambek kau. style spike. Sape dekat kene tikam.

 Haa.. Ni lah wajah designer koleksi Autumn-Winter 2010/2011, Yegor Zaitsev y ade iras-iras mafia. HAHAHA. Gurau je. Jangan saman aku plak. Tapi anyway, anda creative!


-SEKIAN TERIMA KASEH-

0 kengkomen:

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com