Friday, January 28, 2011

Bila tak study macam ni lah jadinya!

HAHA! Aku sebenarnya bukan lah photo-lover ekcelinya. Tapi yelah, kami penat-penat pegi klass & then lec pulak macam tak mengajar je. (maklumlah ramai da balik cuti raya cina terlebeyh awal) HAHA! Aku macam org bodoh je dok kelas dengan kije segala tak siap, buku sketch ta bawak. Benggong  Kurang pandai betul lah kan? So bila lec datang round-round tengok proses work kitorg, aku macam kelam-kabut panic dah. HAHA! Macam-macam alasan diberikan sehingga aku segera keluar dengan alasan nak pergi tandas. Sangat selenge buih. So, masa tu aku ajak Yuyu pergi sebab tandas kat blok studio Fine-Art tu macam gudang orang mati dah. Tapi si Eqa tu pon tergedek-gedek nak ikot sekali. Maybe nak g kentut kot? HAHA! So kitorg pegilah ber-3 ke tandas. Aku grab Eqa punya Sony E y bole flip tu. Sambil2 tu bolehlah aku snap2 pix letak dalam blog. Perasan chomell betol aku ni. (senyum kambeng)


Ni haa gambar yang wat kitorg kantoi ngn Encik Usop. HAHA!
Tgok tu. Ekting no 1 member-member aku ni. HAHA!
Amber yang mula-mula kusyuk tapi leka pas jumpa kamera. HAISH! 

P/S: TO ALL MY FRIENDS: AMBER, SHU, YUYU, EQA, WAWA, NICK & IDA. SELAMAT BERCUTI YA KAWAN-KAWAN ! AHAD MINGGU DEPAN KITA BERJUMPA LAGI!  [bye]

0 kengkomen:

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com