Sunday, January 30, 2011

Photoshoot lah sangat kan..

Ekcelinya aku tade idea nak tulis entry ape. So ape kata aku just show-off aku punya photoshoot beberapa minggu lepas. Memang banyak disaster pada gambar sebab honestly aku cakap, aku ni bukanlah fotogenik. If lawa, maybe it’s just a luck lah. HAHA! Ok3. Aku bagitahu tujuan photoshoot tersebut dilakukan kat kowg. Ekcelinya, kitorg (means Nick, Shu, Ida, Yuyu, Wawa & myself) mulanya nak photoshoot untuk satu contest. Aku ni cme menyibuk aje sbb aku sendiri pon ta taw ape nama sebenar contest tersebut. Apa yang aku tahu contest tu ntok mencari gadis2 bertudung y chantek. Wow. Perasannya aku nak masuk beauty contest!  Tapi, last2 malam tu lps dah siap2 shoot, barulah kitorg perasan hari tu hari terakhir contest n contestant die pond da penuh! HAHA! Penat je make-up segala! Nak tengok tak gambar poyo den ambik? Ushar lah pix kat bawah. Peace! HAHA. Nak tergelak den di buatnya! HAHAHAHA! Sangat poyolah!


Tengok-tengok. Cover gila budak ni. HAHA!


Bajet chomell betullah aku ni. Harammm..
Kantoi gambar ni wat header blog. (da ta taw na pose da)
Aww.. chak! Jom men nyorok-nyorok taulan!
Pokok ini menjadi mangsa daku yang hampess ini.


Ekcelinya aku da tersesat. Tolong! Tolong! HAHA!
MORAL of the story: Ta baik perasan bila amek gambar. Nanti rosak kamera taulan anda! HAHAHA. Kidding. MORAL y sebenar ialah: Live happy, kumpullah segala kenangan indah anda, walaupun anda seorang yang perasan. 1 hari nanti bila kowg dah duduk atas kerusi malas kat rumah OLD FOLK tu, maybe anda bole tunjukkan betapa chantek, ayu, jelita, rupawan, cute"HOT"nye anda masa remaja dahulu. HAHA! Dats all! Gracie!

0 kengkomen:

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com