Thursday, January 27, 2011

Inilah kije time bosan dalam klass.


HAHAHA! Gelak lah lagi sementara aku maseh boleh. Aku sebenarnye dalam klass animation 3D. Almaklumlah aku kan plajar dip grafik semester last, so macam nek kepalaa lah time lec tengah mengajar. Wah2.. Siap bergambar-gambar gituuu. Nampak tak lappy aku tu? Lappy nilah yang berjasa banyaaakk dalam pelajaran, on9 ataupun ape2 yang berkaitan dengan bidang aku ni. HAHAHA. Sebenarnya lecturer aku soh wat sketch pandangan atas, kanan dan kiri untuk chocolate booth aku. Yela. Nak wat booth 3D lah apa lagi. Aku dengan yakin dan konfidennya beberapa hari lepas telan mendesign 1 booth yang kelihatan seperti cupcake, chocolate bar & lollypop. Pastu aku lupa lak akibat dia= kena wat dalam bentuk 3D. Hahaha. Lepas dah siap nanti aku upload bagi kowg tengok taw. (harap2 la siap) HAHAHA. 

2 kengkomen:

jt said...

terima kasih jadi kawan jt ...
salam sejahtera ....

Bintang Asterisk said...

hahaha. sama2 ye jt. Thanks sbb sudi komen. =)

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com