Friday, January 28, 2011

Rasa mahu mati bila tengok BB ni!

Designers Kiki Tang and Daniel Yoon from Art Center College of Design came up with a concept phone Blackberry Empathy. This phone can determine the mood of its owner, changing the color. In continuation you will see more and demonstration on this phone.


 ciri2 bentuk idaman yang stylo gila!


 Ini pulak apa? "charger"kah??


 Touch screen shiot! Walaweyy..


 Tgoklah ni. Menarek tertarik kan?


 Ring apekah ini? Kowang pasan x?

 Siyes. Kalau aku dapat BB ni satu, aku rasa misti aku bole mati. Aku akan jaga dengan  sepenuh jiwa raga aku. HAHAHAHA. Fulamakk.. Tapi ni masih concept kot. Blom ade lagi. Ke da ade? Aku ta tahu. Kowg tahukah?

6 kengkomen:

aLieF si Muncung ManiS said...

aku nak...lagipun hp aku dah rosak..huhu...tapi,,duit aku tinggal la...nnti u dtg blog i..kutip duit..ceh padahal nak suruh follow dan singgah blog..hik3x..budak baru jd blogger biasa la tu..

http://aliefcmoi.blogspot.com/

Unknown said...

perrgghhh..futuristic betul design dia..yg ring tu untuk apa ek?

Bintang Asterisk said...

aliefemoi: hahaha. ok. jab ag i follow blog u. nak BB tu ke? Bintang pon tade duet nak belanja u. =pp

Bintang Asterisk said...

e.d.y: hahaha. Bintang ta tahulah. dia tulis biometric ring klo ta silap. Tapi Bintang pon ta tahulah apa kegunaan dia. Tapi still stylo gila. Teringin nak 1! =))

Ina said...

uish...dasatnyer design..

Bintang Asterisk said...

tahu tape kan.. bintang klo dapatlah BB ni sebijik rasa nak menunjuk2 kat semua org. Haha. Tapi mimpilah nak dapat kan.. ;p

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com