Saturday, March 26, 2011

Hard!


I never knew it could be this hard. Hurt, pain, sadness altogether tried to defeat me, tried to kill me softly. I am sorry. I can't be with you. Enough is enough. All the time we had before is over. There's no more you and me. Aku sebak mendengar suara yang pernah aku sukai dahulu. Suara yang serak akibat tangisan sesalanmu. Perlahan-lahan air mataku jatuh setitis demi setitis membasahi pipi. "Aku tak perlukan kau lagi. Aku dah ada DIA" ujar ku. Tangisannya makin kuat. "Tinggalkan dia. Kembali kepada aku. Aku tak sanggup kehilangan kau," dia masih merayu. Tetapi, selangkah aku pergi, aku tak akan kembali lagi. Aku dah punya hidup baru. Hidup bersama dia yang aku sayang. Dia yang benar-benar menghargai segenap inci diri ku. Deep inside, i still feel the pain. No one can cure that pain. Cinta, cinta.. Pergilah. Pergi jauh-jauh. Aku tak mahu disakiti lagi. Enough. Berilah ruang untuk DIA. Aku yakin aku tak akan terluka lagi. Assalamualaikum.

4 kengkomen:

Amanie Khairunnisa said...

gosh!thought ko tgh ckp psl abg ipar :|

Bintang Asterisk said...

HAHA. abg ipar kau tak pernah pulak "mencederakan" perasaan aku neh. kot. HAHA.

Anonymous said...

kot?akn ku ubati kpdihan mu ngn membri mu snyuman.....tawa n glak agar mu bhgia slalu.....bia lame tempoh nye tp akn ku usaha kan juga......king of aum aum

Bintang Asterisk said...

HEHEHE. oh. so sweet of you. My dear King of Aum Aum Kingdom, I love you. thanks for make me happy. I love you sooo much!

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com