Saturday, February 19, 2011

Maaf

Malang. Malang sangat kau kenal aku. Aku tak baik. Aku manusia yang pentingkan diri sendiri. Selfish jerk. Aku pedih. Aku pedih sebab aku lukakan hati kau. Walaupun mulut kau berkunci tapi aku dapat rasa perasaan kau terhadap setiap perbuatan aku. Mungkin saat ini kau rasa menyesal aku hadir dalam hidup kau. Maafkan aku. Aku tahu aku salah, aku khianati kau. Kenapa kau tak ungkapkan yang kau pun rasa terluka disebabkan aku. Aku tahu kau cuba menjauhkan diri dari aku. Kau tak ada dah nak tegur aku. Aku dapat rasakan kesakitan yang kau rasa. Cuma aku ni tak mampu lepaskan dia dah. Aku minta maaf sangat sangat. Aku dapat rasa penyesalan yang ada dalam hati ni. Aku dapat rasakan kejanggalan antara kita berdua. Maafkan aku. Kalau perlu aku tetap akan minta maaf walau seribu kali pun asalkan kau dapat maafkan aku. Sekarang, aku rasakan kesakitan hati itu. Kesakitan yang aku cipta sendiri. Kesakitan yang aku hadapi kerana mengkhianati kau. Maaf. Aku betul betul menyesal . . . Saat ni walaupun aku bahagia ternyata sakit tu mungkin tak akan hilang sampai bila bila. Sakit yang aku mulakan dulu dan menjadi parut di hati kau selamanya. Aku tak akan maafkan kesilapan yang pernah aku buat pada kau. Maafkan aku . . .  Aku bersalah . .

2 kengkomen:

Qaseh Dalia said...

why dear ?

Bintang Asterisk said...

hmm.. sangat susah nak diceritakan lah. bintang pon payah nak cakap kat Qaseh.

 

Template by Suck My Lolly - Background Image by TotallySevere.com